Adviserend verkopen (Consultative Selling) met 8 sales/ verkooptechnieken

Iedereen weet dat het verstandig is om op meerdere paarden te wedden en zo de kansen te spreiden.
Deze training is gericht op het leren, schakelen en combineren van 8 verschillende verkooptechnieken, die stuk voor stuk hun effectiviteit succesvol in de praktijk hebben bewezen bij adviserend verkopen (consultative selling) in alle commerciële beroepen.

U leert deze 8 verkooptechnieken via theorie, oefeningen en echte praktijkvoorbeelden. Indien gewenst door de cursisten passen we ook rollenspellen toe tijdens de training. Het resultaat van deze training is een uitgebreide super skillset waarmee u commerciële prestaties merkbaar verhoogt door kwalitatiever, effectiever en makkelijker afspraken gaat maken en gaat verkopen. Doordat deze verkooptechnieken u heel veel inzicht geven, leidt het bovendien tot een werkwijze die voor alle partijen zeer prettig is.

Daarbij wordt er in deze training extra aandacht gegeven aan heel veel praktijkvoorbeelden om de geleerde 8 verkooptechnieken toe te passen in heel veel commerciële taken zoals telefonische verkoop en acquisitie, het opstellen van perfecte offertes, e-mails en nog veel meer.

Als bonus leren de cursisten ook een aantal geheimen om effectief te werken met een crm systeem.

Deze training is echt uniek in Nederland en de geleerde technieken zijn direct toepasbaar tijdens uw werkzaamheden.

Deze training is zowel voor starters als ervaren personen daar het niveau wordt aangepast per deelnemer en is er uiteraard de mogelijkheid om vanuit uw praktijksituaties vragen te stellen.
De training kan ook in het Engels gegeven worden.

Incl.: Hand-outs en Certificaat van deelname

  • Verkooptraining: 8 verschillende verkooptechnieken

Cursusinhoud Verkooptraining: 8 verschillende verkooptechnieken

In deze verkooptechniek leert u praktijkgericht met structuur adviserend verkopen (consultative selling) en hoe u om op een snelle en makkelijke manier erachter te komen of u niet of wanneer en hoe juist wel een ORDER gaat sluiten. Alles met het doel om uw klant succesvol te laten zijn.
In deze verkooptechniek leert u praktijkgericht met controle de juiste vragen te stellen aan uw klant of prospect om een geweldige relatie op te bouwen en daardoor vertrouwen en altijd aandacht te krijgen. Hierbij creëert u ook makkelijker openingsvragen en zal u behoeftes eerder ontvangen.
In deze verkooptechniek leert u om met structuur en controle 4 stijlen van vragen te stellen om uw klant of prospect inzicht en duidelijkheid te geven dat het winstgevender is om uw producten of diensten aan te kopen. Daardoor maakt het voor u om met uw klant of prospect makkelijker om goede afspraken te maken.
In deze verkooptechniek leert u om met vragen sferen te creëren om zodoende uw klant of prospect extra te motiveren om tot aankopen of tot nog meer aankopen over te laten gaan.
Mensen kopen van mensen. In deze verkooptechniek leert u veel wetenschappelijke zaken zoals de juiste vragen te stellen om uw klant of prospect echt op zijn of haar persoonlijk (gedragsprofiel) beter te leren kennen. U leert om technisch en berekend open en gesloten vragen te stellen en uit onderzoek zaken zoals de beste openingsvragen en nog veel meer geweldige, interessante onderwerpen. Dit om uw klant of prospect meer omzet voor u te laten realiseren dan wel om de kansen te vergroten om te verkopen.
In deze verkooptechniek leert men vragen te stellen aan prospecten/ klanten maar ook om te begrijpen en gebruik er van te maken in welke stadia de prospecten/ klanten zijn om tot aankopen over te gaan.
In deze verkooptechniek leert u om in een unieke combinatie van alle geleerde 7 verkooptechnieken op een adviserende, wetenschappelijke, gecontroleerde, gestructureerde, leuke, winstgevende en perfecte manier de juiste vraag te stellen om de deal, opdracht, offerte of order te sluiten(closen).
In deze verkooptechniek leert u om aan het eind van elk verkoopgesprek met controle en structuur op een verrassende spontane manier geparkeerde, moeilijke, belangrijke, doortastende, informatieve en beslissende vragen te stellen.t.

Trainingsvormen

Op verschillende data en plaatsen in Nederland bieden wij deze training aan via een open rooster. Profiteer van een gunstig geprijsde training in een kleine, gemêleerde groep. Zo leert u niet alleen van de trainer, maar ook uw medecursisten met verschillende achtergronden zorgen voor nieuwe inzichten. Ideaal voor particulieren en bedrijven. Het niveau wordt aangepast aan de cursisten.
Klassikaal via Open Rooster € 440,-.
Inclusief certificaat van deelname, hand-outs, parkeerplaats en een geweldige lunch.

 Lees meer

Ons gehele cursusaanbod kan ook op locatie gegeven worden. Wij komen dan bij uw bedrijf langs om u en of uw collega’s gericht te trainen. Dat kan op kantoor, in een winkel, of op welke werkvloer dan ook. We werken in kleine groepen van maximaal 12 deelnemers, zodat er voldoende ruimte is voor persoonlijke aandacht.

De prijzen:

*€ 1100 per dag, training duurt 6 uur.
*prijzen gelden bij een groep van tot maximaal 12 deelnemers
€ 550,- per dagdeel ochtend of middag, training duurt 3 uur
€ 650,- per dagdeel avond, training duurt 3 uur

Als je liever dicht bij huis blijft, kies je voor een efficiënte Incompany training. Ons gehele cursusaanbod kan op locatie gegeven worden. Wij komen dan bij je langs op kantoor, om jou en je collega’s gericht te trainen. Lees meer

Dedicated
*€ 1500,- per dag
*prijzen gelden bij een groep van tot maximaal 12 deelnemers

Voor een dedicated training komt u met een groep collega’s of werknemers naar ons toe voor een training op maat. Neem even afstand van uw dagelijkse omgeving en werkzaamheden, om gewapend met nieuwe tools als topverkoper terug te keren. Lees meer

Wie de praktijksituatie gericht aan wil pakken, maar niet weet waar te beginnen, kiest voor de Floorwalker. Wij lopen een dag met u mee op kantoor, winkel of op het callcenter, en geven praktijktips die direct toegepast kunnen worden. Lees meer
Telefonische verkoop is een vak apart. Daarom bieden wij gespecialiseerde trainingen aan  voor callcenters. Deze trainingen kunnen Incompany gegeven worden of als Dedicated training bij ons plaatsvinden. Lees meer
Voor wie echt tot het uiterste wil gaan, bieden we de mogelijkheid aan om een 1:1 verkooptraining te doen. Dit is een één-op-één privétraining die geheel naar uw persoonlijke wensen en behoeften ingevuld kan worden, op een locatie naar keuze. Lees meer

Waarom ons kiezen?

      • Leer schakelen tussen 8 bewezen verkooptechnieken
      • Ontdek een effectieve werkwijze door adviserend verkopen
      • Leer van een gedreven verkooptrainer met veel praktijkervaring
      • Onze cursusinhoud is echt nieuw en uniek in Nederland
      • Trainingen kunnen ook geheel op maat gegeven worden
      • Opleidingsgarantie

Wat zeggen onze cursisten?

Ik had een goed verkoopteam, maar nu nog veel beter. De klant is tegenwoordig zeer goed geinformeerd en de verkoop vraagt een nog betere doordachte strategie. De aanpak van deze training sluit daarbij perfect aan. Het verkoopgesprek is 80% van het verkoopsucces.
Cursist Mike Emmelkamp bij Graham Hulsebos VerkooptrainingenEigenaar Mike & Hyatt, Siempre BV
Ik heb nu meer Structuur in mijn verkoopgesprek na deze trainingen.
Cursist Frits Redeker bij Graham Hulsebos VerkooptrainingenFrits Redeker Verkoper, Hugo Boss Almere
Na de verkooptraining is het echt anders, moest eraan wennen maar merk wel dat ik nu meer vraag. Hierdoor kan ik de exacte oplossing voor de klant sneller bereiken.
Cursist Gabi Kraatz bij Graham Hulsebos VerkooptrainingenGaby Kraatz Verkoopster, Siempre BV
Super! Niet alleen theorie, maar ook goede praktische oefeningen. Heerlijk gegeten op een leuke locatie. Kennis is macht en Graham weet hier alles van. Op een leuke manier veel wijzer geworden. Mijn dank is groots!
Cursis Vanessa Raphaela bij Graham Hulsebos VerkooptrainingenVanessa Raphaela, Agent Provocateur
Ontzettend veel geleerd. Toon, tempo, aandacht en kennis zeer goed. Zou zeker weer een training volgen
Cursist Michelle Lageweg bij Graham Hulsebos VerkooptrainingenMichelle Lageweg
Ik vond de training erg interessant en dit kan ik zeker toepassen op mijn werk.
Sophie Spoelstra - Office manager , ITPH Facility Centers