Verkooptraining: Verkoop Buitendienst

Verkopers in de buitendienst zijn verkooptijgers die uitblinken wanneer het op een persoonlijk verkoopgesprek aankomt. Deze gerichte verkooptraining Verkoop Buitendienst geeft u een uitgebreide toolset met verkooptechnieken voor het creëren van een positieve sfeer en het tot aankoop motiveren van je klant.

De cursusinhoud is gericht op het leren beheersen van 8 verschillende verkoop vraagtechnieken, die stuk voor stuk hun effectiviteit hebben bewezen. De technieken draaien allemaal om adviserend verkopen en het closen van deals. U leert uw prospect of klant vragen te stellen met verschillende doeleinden: bijvoorbeeld het creëren van een vertrouwensrelatie, het vaststellen van zijn of haar exacte behoeften, of het tot aankoop motiveren van een belangeloze klant. Zo ontwikkelt u vaardigheden  waarmee u effectief en snel kunt verkopen. Doordat de technieken uw inzicht geven en uw leren aan te sluiten op de behoeften van de klant, leidt het bovendien tot een werkwijze die voor beide partijen zeer prettig is. De trainingen zijn interactief, en u leert de theorie via rollenspellen toe te passen zodat u de verkooptechnieken na afloop direct in de praktijk kunt gebruiken.

  • Verkooptraining Verkoop Buitendienst

De 8 verschillende verkooptechnieken

In deze verkooptechniek leert men moeilijke vragen te stellen op een zachte manier in een eerlijke dialoog. Daarbij leert men gestructureerd vragen stellen om de werkelijke behoeften van de klant te begrijpen en het vertrouwen op te bouwen. Alles met het oogpunt uw klant succesvol te laten zijn.
In deze verkooptechniek leert men vragen stellen om de aandacht en een relatie te krijgen met prospects en/ of klanten. Hiermee creëert de verkoper makkelijker openingsvragen om een behoefte eerder te herkennen.
In deze Sales techniek wordt geleert om vier verschillende types verkoopvragen aan een belangeloze prospect te stellen zodat iemand gemotiveerd wordt om te kopen.
In deze verkooptechniek leert men vragen te stellen aan prospecten/ klanten om een positieve sfeer te creëren en zodoende prospecten / klanten tot aankopen of meer aankopen over te laten gaan.
In deze verkooptechniek leert men wetenschappelijke verkooptechnieken om de omzet dan wel de kans te vergroten om iets te verkopen.
In deze verkoop/ sales techniek leert men vragen te stellen aan prospects/ klanten om te begrijpen en er gebruik van te kunnen maken in welk stadium de klant is om over te gaan tot aankopen.
In deze verkoop/ sales vraagtechniek leert men vragen stellen om de deal te sluiten/ closen.
In deze verkoop/ sales techniek leert men het verschil tussen open en gesloten vragen om zodoende de behoefte, problemen, zorgen en ervaringen te weten te komen van de prospecten/ klanten maar ook om snelle, feitelijke en basis antwoorden te krijgen om tot een snelle verkoop te komen. Hierbij tevens gebruikmakend van verrassingsvragen waar de klant niet op rekent.

Trainingsvormen

Op verschillende data en plaatsen in Nederland bieden wij deze trainingen aan via een open rooster. We werken in kleine groepen van maximaal 12 deelnemers, zodat er voldoende ruimte is voor persoonlijke aandacht. Zo profiteert u van dezelfde voordelen als bij een Incompany of bedrijfstraining, maar dan zeer gunstig geprijsd. Dit maakt deze cursusvorm ideaal voor particulieren en bedrijven. Bovendien kunnen medecursisten met verschillende professionele achtergronden leiden tot verrassende en verrijkende inzichten. Het niveau wordt aangepast aan de cursisten.
Klassikaal via Open Rooster € 440,- per dag

Profiteer van een gunstig geprijsde training in een kleine, gemêleerde groep. Zo leert u niet alleen van de trainer, maar ook uw medecursisten met verschillende achtergronden zorgen voor nieuwe inzichten. Ideaal voor particulieren en bedrijven. Lees meer

Ons gehele cursusaanbod kan ook op locatie gegeven worden. Wij komen dan bij uw bedrijf langs om u en of uw collega’s gericht te trainen. Dat kan op kantoor, in een winkel, of op welke werkvloer dan ook. We werken in kleine groepen van maximaal 12 deelnemers, zodat er voldoende ruimte is voor persoonlijke aandacht.

De prijzen:

*€ 1100 per dag, training duurt 6 uur.
*prijzen gelden bij een groep van tot maximaal 12 deelnemers
€ 550,- per dagdeel ochtend of middag, training duurt 3 uur
€ 650,- per dagdeel avond, training duurt 3 uur

Als je liever dicht bij huis blijft, kies je voor een efficiënte Incompany training. Ons gehele cursusaanbod kan op locatie gegeven worden. Wij komen dan bij je langs op kantoor, om jou en je collega’s gericht te trainen. Lees meer

Dedicated
*€ 1500,- per dag
*prijzen gelden bij een groep van tot maximaal 12 deelnemers

Voor een dedicated training komt u met een groep collega’s of werknemers naar ons toe voor een training op maat. Neem even afstand van uw dagelijkse omgeving en werkzaamheden, om gewapend met nieuwe tools als top buitendienstverkoper terug te keren. Lees meer

Wie de praktijksituatie gericht aan wil pakken, maar niet weet waar te beginnen, kiest voor de Floorwalker. Wij lopen een dag met je mee op kantoor, in de winkel of op het callcenter, en geven praktijktips die direct toegepast kunnen worden. Lees meer
Telefonische verkoop is een vak apart. Daarom bieden wij gespecialiseerde trainingen voor callcenters. Deze trainingen kunnen in-company gegeven worden of als dedicated training bij ons plaatsvinden. Lees meer
Voor wie echt tot het uiterste wil gaan, bieden we de mogelijkheid om een 1:1 Salestraining te volgen. Dit is een één-op-één privétraining die geheel naar jouw persoonlijke wensen en behoeften ingevuld kan worden, op een locatie naar keuze. Lees meer

Wij bellen U!

Laat uw telefoonnummer achter en we nemen contact met u op

Waarom ons kiezen?

      • Leer schakelen tussen 8 bewezen verkooptechnieken
      • Ontdek een effectieve werkwijze door adviserend verkopen
      • Leer van een gedreven verkooptrainer met veel praktijkervaring
      • Onze cursusinhoud is echt nieuw en uniek in Nederland
      • Trainingen kunnen ook geheel op maat gegeven worden

Wat zeggen onze cursisten?

Ik had een goed verkoopteam, maar nu nog veel beter. De klant is tegenwoordig zeer goed geinformeerd en de verkoop vraagt een nog betere doordachte strategie. De aanpak van deze training sluit daarbij perfect aan. Het verkoopgesprek is 80% van het verkoopsucces.
Eigenaar Mike & Hyatt, Siempre BV
Ik heb nu meer Structuur in mijn verkoopgesprek na deze trainingen.
Na de verkooptraining is het echt anders, moest eraan wennen maar merk wel dat ik nu meer vraag. Hierdoor kan ik de exacte oplossing voor de klant sneller bereiken.
Gaby