Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Effectieve relaties met klanten
Effectieve relaties met klanten
€129,00 Excl. btw
€156,09 Incl. btw

Ergens anders goedkoper?

Laat het ons weten!

+31 36 310 9009 info@grahamhulsebos.nl

Effectieve relaties met klanten

Klik om te vergroten
€129,00 Excl. btw
€156,09 Incl. btw
Op voorraad
|
1 dag
Je hebt nog counting... uur
Informatie

Overzicht

Het is tijd om verder te kijken dan dat oude, eerbiedige model van kortetermijnrelaties met klanten dat u gebruikt. Waarom vervangt u het niet door een aantal relationele vaardigheden voor de lange termijn die in de markt goed bij u passen? Neem de leiding door de beste klanten te kiezen en gelijkwaardige, vertrouwelijke partnerschappen met hen te ontwikkelen. Wanneer u uw investeringen in uw klantrelaties beperkt, beperkt u ook uw eigen groeipotentieel. Het ontwikkelen van sterke, respectvolle relaties met uw klanten is een win-winsituatie. Deze cursus biedt u de ingrediënten voor het creëren en onderhouden van effectievere en productieve relaties met uw klanten en verklaart waarom deze elementen betere resultaten kunnen genereren dan oude klantmodellen. In de meest effectieve relaties ondersteunen de partners elkaar en profiteren ze van elkaar. En ze overleven de volgende kwartaalcijfers. Het investeren in de relatie en het creëren van waarde voor uw klanten heeft ook een positieve invloed op uw bedrijf.

Doelgroep

Iedereen die binnen een organisatie verantwoordelijk is voor marketingstrategieën of klantrelaties.

Doelen

Uw rol als leverancier definiëren

  • het belang van een duidelijke definitie van de leveranciersrol onderkennen.
  • kies vragen die moeten worden beantwoord wanneer u een relatie met een nieuwe klant initieert.
  • onderscheid drie soorten leveranciersoplossingen voor klanten.
  • aanvullende trainingen geven op manieren waarmee waarde wordt gecreëerd voor de klant.
  • aanvullende trainingen aanbevelen die waarde voor de klant creëren.

 

Klantrelaties onderhouden

  • onderken de waarde van het onderhouden van klantrelaties.
  • elementen van klantbehoeften vaststellen.
  • pas bij een nieuwe klant strategieën voor het opbouwen van een goede verstandhouding toe.
  • technieken voor het opbouwen van een goede verstandhouding aangeven.
  • communicatietechnieken toepassen die relaties met klanten versterken in interactieve bedrijfsscenario's. 

Langetermijnrelaties onderhouden

  • de voordelen van het onderhouden van langetermijnrelaties met klanten herkennen.
  • geef componenten van een relatie van vertrouwen aan.
  • analyseer of een klant-leveranciersrelatie al dan niet klaar is voor een toegewijde zakenrelatie voor de lange termijn.
  • geef de elementen aan die noodzakelijk zijn voor een toegewijde relatie voor de lange termijn.
  • analyseer een bedrijfssituatie om te bepalen of langetermijnrelaties met klanten goed worden onderhouden.

Cursusinhoud

Uw rol als leverancier definiëren
Lesoverzicht
De relatie initiëren
Oplossingen op maat
Waarde creëren

Klantrelaties onderhouden
Lesoverzicht
De behoeften van de klant begrijpen
Een goede verstandhouding opbouwen-
Communicatie versterken

Langetermijnrelaties onderhouden
Lesoverzicht
Vertrouwen onderhouden
Betrokken te zijn bij de relatie
Onderhoud voor de lange termijn

Heeft u niet gevonden wat u zocht?
Laat ons helpen!
Specificaties
Product
BTW:21%
Algemene eigenschappen
Voortgangsbewaking: Ja
Menu met inhoudsopgave: Ja
Cursustesten: Ja
Bronnen: Ja
Afronding: Certificaat van Deelname in pdf. formaat
Online toegang: 365 dagen
Ondersteunde browser: Internet Explorer, Edge, Firefox, Safari en Chrome
Besturingssysteem: Microsoft Windows, Google Chrome OS, Apple MacOS
Leervormen: Instructie video, Demonstratie video, Knowledge Base
Reviews
average of 0 review(s)
Geen reviews gevonden
Help ons en andere klanten door het schrijven van een review
Schrijf uw beoordeling!




Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »