Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Sales Training - Verkooptraining Winkelpersoneel Klassikaal

In één Winkelpersoneel sales training - verkooptraining transformeer ik met mijn unieke formule winkelpersoneel naar experts om écht succesvol adviserend te verkopen. Cursisten beoordeling 9.5.

Sorteren op

1 Verkooptrainingen

1 Verkooptrainingen

Sales Training Verkooptraining Winkelpersoneel Klassikaal

Wilt u uw winkelpersoneel voorzien van de nodige vaardigheden om uitstekende verkoopresultaten te behalen? Schrijf u nu in voor onze Winkelpersoneel Verkooptraining en investeer in het succes van uw winkel!

Graham Hulsebos Sales en Verkooptrainingen Genomineerd voor 'Beste Opleider van Nederland'

Graham Hulsebos Verkooptrainingen is trots genomineerd te zijn voor de titel 'Beste Opleider van Nederland' door Springest, een onderdeel van Archipel. Deze erkenning bevestigt onze kwaliteit en toewijding. Hartelijk dank aan al onze cursisten.

 logo van 'Springest by STUDYTUBE' met kleurrijke pijlvormige elementen die omhoog wijzen, wat een positieve beweging of groei kan symboliseren. Onder het logo staat een lauwerkrans met de tekst 'Beste Opleider van Nederland', wat erop wijst dat de organisatie is genomineerd voor deze eretitel. Daaronder staat in kapitalen 'WIJ ZIJN GENOMINEERD!', wat de nominatie voor een prestigieuze onderscheiding of erkenning benadrukt. De algehele presentatie lijkt bedoeld om de nominatie voor een belangrijke prijs of onderscheiding in de educatieve sector te vieren.

Sales Trainer - Verkooptrainer Graham Hulsebos

Graham Hulsebos is een vooraanstaande verkooptrainer en motivator in Nederland, met ruim 20 jaar ervaring in het opleiden van winkelpersoneel in verkoop en klantenservice. Zijn diepgaande kennis van verkoop, gecombineerd met praktijkervaring in de detailhandel, maakt hem de ideale bron voor iedereen die zijn of haar winkelverkoopvaardigheden wil verbeteren.

Graham heeft niet alleen 12 geavanceerde verkooptechnieken geïntegreerd in zijn Winkelpersoneel Verkooptraining, maar hij heeft ook bewezen successen geboekt in het optimaliseren van de klantbeleving en het verhogen van de omzet in winkels. Zijn indrukwekkende prestaties getuigen van zijn uitzonderlijke expertise in het trainen van winkelpersoneel.

De training van Graham gaat verder dan de basisprincipes en leert uw team de nuances van effectieve verkoop en klantenservice in de winkelomgeving. Hij begrijpt dat succesvol winkelpersoneel specifieke vaardigheden vereist, en hij traint professionals om deze vaardigheden te beheersen. Zijn programma's zijn gebaseerd op zijn uitgebreide praktijkervaring en voortdurende professionele ontwikkeling.

Met zijn diepgaande kennis en expertise biedt Graham een uitzonderlijke ervaring voor winkeliers die streven naar succes in verkoop en klantenservice. Hij heeft een indrukwekkend portfolio van gevolgde trainingen, waaronder SPIN Sales Training, Upgrade Sales Pipeline Management, Money Maker 2 Program, Sales Professional Assessment Of Knowledge, Management Training Real Problems, Real Solutions, Blackbook Training, Salescycle, Sales Management Training en CRM Specialist.

Welke onderdelen bevat een verkooptraining?

  • Klantinteractie en gastvrijheid: Het begroeten en bedienen van klanten met een gastvrije houding.
  • Cross-selling en upselling: Het aanbieden van aanvullende producten of upgrades aan klanten.
  • Klantbehoeften identificeren: Het actief vragen naar de behoeften van klanten en daarop inspelen.
  • Verkooptechnieken: Het uitvoeren van motiverende klantgesprekken om de gunfactor en verkoop te stimuleren.
  • Ethische verkooppraktijken: Handelen volgens ethische normen in de verkoop.
  • Teamwerk en samenwerking: Samenwerken met collega's om een positieve werkomgeving te behouden.
  • Klantloyaliteit en klantrelatiebeheer: Het opbouwen van langetermijnrelaties met klanten.
  • Afsluitingstechnieken: Verbeter uw vaardigheden om verkoopgesprekken succesvol af te sluiten.
  • Omgaan met diverse klanttypen: Effectieve communicatie met verschillende klantprofielen.
  • Winkelbeleving en klantgerichtheid: Het creëren van een positieve winkelervaring voor klanten.

Graham Hulsebos verkooptrainingen gaat verder

De sales trainingen gaan verder dan standaard onderdelen, omdat u (of uw werknemer) getraind wordt tot een écht succesvolle verkoper. Niet enkel in theorie, maar ook in de praktijk. Graham Hulsebos gaat namelijk een stap verder waar andere verkooptrainingen stoppen door Blended learning toe te passen in deze interactieve training.

Tijdens de sales training wordt alles eruit gehaald wat erin zit om als doel succesvol te zijn. Niemand blijft achter en elke cursist krijgt tevens tussentijdse toetsingen. De 8 unieke verkooptechnieken worden op eenvoudige wijze uitgelegd, zodat ze in de praktijk daadwerkelijk toegepast kunnen worden. Dezelfde dag al!

Elke cursist van deze sales training komt met meer kennis uit de training en dat is absoluut terug te zien in de vele zéér positieve reviews (9,0+).

Selling is asking, not telling!

Wilt u ook dat uw werknemers, of uzelf, door onze verkooptraining met opleidingsgarantie 8 verschillende verkooptechnieken leren die stuk voor stuk hun effectiviteit hebben bewezen?
Het trainen van deze verkooptechnieken is uniek in Nederland. Na het volgen van deze interactieve training heeft u de kennis en vaardigheden om tussen 8 verschillende verkooptechnieken te schakelen. Een geweldige basis om gemotiveerd, gestructureerd, beter, makkelijker en meer adviserend te verkopen.

Het stellen van vragen leidt tot een relatie met u en de klant. Deze relatie zorgt uiteindelijk voor meer omzet, maar welke stappen en structuur moeten worden genomen om een relatie te krijgen met uw klant? Welke vragen moeten er gesteld worden om meer omzet te genereren?

  1. Klantenservice Vragen: Hoe biedt u uitzonderlijke klantenservice die klanten terug laat komen?
  2. Productkennis Vragen: Hoe blijft u op de hoogte van de nieuwste productinformatie en deelt u deze effectief met klanten?
  3. Verkoopgesprek Vragen: Hoe initieert en onderhoudt u een verkoopgesprek dat leidt tot aankopen?
  4. Omgaan met Bezwaren Vragen: Hoe gaat u om met klantbezwaren op een manier die vertrouwen opbouwt en tot verkoop leidt?
  5. Teambuilding Vragen: Hoe werkt u samen met uw team om de algehele winkelverkoop te verbeteren?

 

"Help de klant succesvol te zijn met uw producten en/of diensten"
- Graham Hulsebos

2.000+

Deelnemers getrained

Springest: 9.1 - Edubookers 8.9

Gemiddeld cijfer

400+

Aantal getrainde bedrijven

30+

Jaren ervaring

Sales training Blog

Lees onze meest recente artikelen

Lees blog